Termeni si Conditii. Politica de Confidentialitate.
ASPECTE GENERALE
“Termenii si Conditiile Generale”, abreviate in continuare T&C, stabilesc principiile si regulile aplicabile prestarii de servicii de catre Freedom Group Network SRL pe Platforma FaraComision.ro, platforma dedicata serviciilor suport in domeniul tranzactionarii imobiliare, ce include, exemplificativ dar nu limitativ, postarea anunturilor avand ca obiect bunuri imobile pe platformele imobiliare partenere precum si servicii conexe asociate (realizarea de fotografii, video, asistenta in procesul de tranzactionare etc)
 
Definitii
Furnizor – Freedom Group Network SRL, Sediu: Sos.Nicolae Titulescu nr.64, sector 1, Bucuresti, Cod Inregistrare Fiscala: RO.13899538, Nr. ord.registru com./an: J40/4997/2001, telefon: 0729.101.102, email: office@freedomgroup.ro
 
Utilizator - orice persoana fizica, in varsta de cel putin 18 ani, avand capacitate de exercitiu deplina, precum si orice persoana juridica sau persoana fizica autorizata (inclusiv Partenerii) care acceseaza Platforma de Imobiliare si/sau Serviciile.
 
Platforma de Imobiliare – pagina de internet care permite adugarea de anunturi si publicarea acestora in Platforme Imobiliare Partenere
 
Platforme de Imobiliare Partenere: Pagini de internet dedicate postarii anunturilor de vanzare sau inchiriere de bunuri imobile si alte anunturi legate de piata imobiliara detinute de diverse persoane juridice. Exemplificativ dar nu limitativ: www.imobiliare.ro, www.storia.ro, www.olx.ro, www.homezz.ro, www.lajumate.ro, www.titirez.ro etc 
 
Furnizori de Servicii Parteneri: furnizori de alte servicii suport.
 
Anunt imobiliar - informatia despre constructia, vanzarea sau oferirea spre inchiriere a unui bun imobil, aflat pe teritoriul Romaniei, lansata de un Utilizator in cadrul Platformei de Imobiliare, in conditiile specificate in acesti Termenii si Conditii Generale. 
 
Servicii suport pentru tranzactionare imobiliara – pachetele de servicii sunt alcatuite din servicii de promovare imobiliara in platforme de imobiliare partenere si servicii conexe in vederea vanzarii sau inchirierii de catre utilizator a bunurilor imobile detinute / reprezentate. 
 
Promovare imobiliara – servicii de promovare imobiliara pe platforme imobiliare partenere, pe o anumita perioada de timp, cu anumite optiuni speciale de promovare.
 
Optiuni speciale de promovare – sunt modalitati prin care platformele imobiliare partenere afiseaza cu prioritate anunturile Utilizatorilor, o anumita perioada de timp, pentru o vizibilitate mai mare.
 
Servicii conexe – sunt servicii diverse care sustin utilizatorul in demersul de vanzare / inchiriere a unui bun imobil. Exemplificativ dar nu limitativ: realizarea de fotografii, realizarea de rapoarte de evaluare a proprietatii, analiza preliminara a documentelor de proprietate etc
 
Pachet de servicii – o combinatie de servicii de promovare imobiliara si alte servicii conexe in vederea tranzactionarii imobiliare
 
Lista de Preturi - o lista a tuturor preturilor percepute de Furnizor ca si contravaloare a serviciilor prestate, care reprezenta Anexa la acesti Termeni si Conditiile Generale si care constituie parte integranta a acestora, disponibila pe Platforma de Imobiliare.
 
Acceptarea T&C
Accesarea si vizitarea Platformei de Imobiliare, inregistrarea unui cont pe aceasta si/sau publicarea de anunturi pentru vanzarea sau inchirierea de bunuri imobile pe portalul aceasta si pe Platformele Imobiliare Partenere inseamna acceptarea in totalitate si neconditionata a acestor Termeni si Conditii Generale precum si a termenilor si conditiilor Platformelor de Imobiliare Partenere unde anuntul va fi publicat.
 
Furnizorul nu este implicat in relatia dintre vanzator si partea interesata de achizitionare sau cumparator, nici in calitate de intermediar, nici in calitate de parte contractuala sau reprezentant al unei parti contractuale.
 
Pentru a asigura respectarea conditiilor de acces si utilizare a Serviciilor, Utilizatorii trebuie sa verifice la momentul fiecarei accesari a site-ului termenii si conditiile de utilizare ale Platformei de Imobiliare si a Platformelor Imobiliare Partenere unde anunturile sunt publicate. Chiar daca omiteti sa analizati termenii si conditiile, dar utilizati serviciile noastre si ale Platformelor Imobiliare Partenere vom considera ca ati acceptat acest set de Termeni si Conditii (inclusiv orice actualizare a acestora).
 
T&C ale Patformelor de Imobiliare Partenere  pot fi consultanti aici:
https://www.imobiliare.ro/termeni-si-conditii
https://www.storia.ro/reguli/
https://ajutor.lajumate.ro/hc/ro/articles/208818945-Termeni-si-conditii-HomeZZ-ro
https://www.titirez.ro/termeni-si-conditii
 
Daca nu sunteti de acord cu prevederile din acest set Termeni si Conditii (inclusiv orice actualizare a acestuia), va rugam sa nu utilizati, sau dupa caz, sa incetati utilizarea serviciilor oferite de noi, dupa caz.
 
Bifarea casutei de acceptare a termenilor si conditiilor are semnificarea unui consimtamant neechivoc de respectare a tuturor clauzelor din acest set de termeni si conditii, precum si ale Platformelor Imobiliare Partenere si reflecta luarea la cunostinta si acceptatea conditiilor de prelucrare a datelor cu caracter personal conform politicii de confidentialitate, care este parte integranta din acest set de termeni si conditii.
 
Din momentul crearii Contului si al acceptarii Termenilor si Conditiilor Generale de catre Utilizator,  se incheie un contract intre Utilizator si Furnizor, al carui obiect este prestarea Serviciilor pe Platforma de Imobiliare, in conditiile specificate in Termenii si Conditiile Generale.
 
Modificarea T&C
Furnizorul are dreptul de a modifica T&C pentru utilizarea sectiunii publice oricand, fara dezvaluirea motivelor. Noile T&C vor fi comunicate Utilizatorului inainte de inserarea sau de prelungirea valabilitatii promovarii unui anunt. Un Utilizator trebuie sa accepte noile T&C pentru inserarea anunturilor noi sau prelungirea valabilitatii promovarii lor. 
DETALIEREA SERVICIILOR
Platforma de Imobiliare pune la dispozitia Utilizatorilor servicii suport pentru tranzactionarea imobiliara pe cont propriu. 
 
Exemplificativ dar nu limitativ, serviciile suport pot include:
·      servicii de promovare imobiliara
·      realizarea de fotografii
·      punerea la dispozitie a unui calendar online pentru gestionarea vizionarilor
·      realizarea de rapoarte de evaluare a proprietatii, 
·      realizarea de pliante 
·      realizarea de bannere 
·      analiza preliminara a documentelor de proprietate
 
Serviciile suport pot fi achizitionate in site sub forma unor pachete de servicii.
Pachetele de servicii au o anumita componenta de servicii si un anumit pret.
COMPONENTA SI PRETURILE PACHETELOR DE SERVICII
 
Componenta si pretul pachetelor
Utilizarea Platformei de Imobiliare se face contra cost, toate componenta serviciilor si sumele platibile de catre Utilizatori regasindu-se in Lista de Preturi, disponibila in Platforma de Imobiliare.
 
Preturile mentionate in Lista de Preturi contin TVA, conform legislatiei in vigoare.

Plata pentru serviciile incluse in pachet se face in avans,
 
Utilizatorul plateste pentru prestarea Serviciilor de catre Furnizor urmatoarele:
a) Un Pachet de promovare imobiliara, conform optiunii exprimate direct. Pachetul de promovare oferit de catre FaraComision.ro va contine denumirea exacta a optiunilor de promovare, asa cum se regasesc in listele de preturi ale Portalurilor Imobiliare Partenere
c) Serviciile conexe: realizarea de fotografii, realizarea de descrieri textuale, suport in evaluarea documentelor ce stau la baza tranzactionarii imobiliare etc., cu prezentarea detaliilor aferente.
 
Pretul serviciului este stipulat in Euro pe Platforma FaraComision.ro, dar in momentul efectuarii tranzactiei veti fi informat cu privire la suma de bani in lei - care va va fi retrasa de pe card. 
 
Fiecare serviciu de promovare a Anunturilor este disponibil pentru perioada rezultata din oferta inclusa in Lista de Preturi.
 
Modificarea preturilor
Modificari ale preturilor vor fi anuntate prin furnizarea unei liste de preturi care poate fi accesata prin Internet. Noul pret al pachetului de servicii se va aplica pentru anunturile ce se doresc promovate dupa modificarea pretului, pentru anunturile promovate si a caror valabilitate urmeaza a fi prelungita de la data completarii sau a modificarii pretului.
PLATA SI FACTURARE
Plata prin card, transfer bancar
a) Cum se realizeaza plata prin card bancar: 
Aceste tipuri de plati se efectueaza prin partenerul nostru Gecad Epayment. Toate detaliile legate de modul in care se desfasoara procesul de plata le gasiti aici: http://www.payu.ro/suport.php la sectiunea Plata.
b) Pastrarea datelor 
Toate informatiile si documentele legate de tranzactii vor fi pastrate de catre Furnizor pe o perioada de minim 12 luni de la data efectuarii lor. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele bancii procesatoare. Furnizorul nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
c) Comisioane, Taxe, Plati 
Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.  Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra din ziua platii, chiar pentru achitarea serviciilor al caror pret este exprimat in valuta (in EUR). 
 
Generarea facturilor fiscale
Societatea emite factura fiscala tuturor persoanelor fizice si juridice, automat, in maximum 3 zile lucratoare de la confirmarea incasarii platii efectuate.
In emailul primit de Utilizator, in care se confirma plata efecturata sunt mentionate datele persoanei fizice sau juridice, conform carora se va emite factura fiscala. Utilizatorul are posibilitatea modificarii acestor date, daca nu sunt complete sau sunt incorecte raspunzand la email, dar doar in intervalul a 24 de ore de la primirea emailului. Dupa expirarea celor 24 de ore in care utilizatorul poate modifica datele salvate pentru emiterea facturii fiscale, se va emite factura propriu-zisa in format electronic si va fi transmisa utulizatorului.
Ulterior emiterii facturii fiscale, nu mai sunt acceptate solicitari de modificare/stornare a facturii emise.
CONTUL MEU
Crearea de cont
Inregistrarea contului de Utilizator in Platforma de Imobiliare se face dupa achitarea unui pachet de servicii.  Odata cu inregistrarea, Utilizatorul si Furniziorul incheie un contract avand ca obiect prestarea serviciile achizitionate.
Platforma de Imobiliare nu este destinata minorilor, iar utilizarea, inclusiv crearea contului de Utilizator pentru aceste categorii de persoane nu este permisa.
 
Metodele de inregistrare
Societatea pune la dispozitia Utilizatorului trei metode de inregistrare cont: prin email, prin conectarea contului Facebook sau prin conectarea contului Google. Pentru a putea conecta contul de Facebook sau de Google, utilizatorul trebuie sa accepte conditiile de conectare afisate de Facebook respectiv Google. 
Informatiile pe care trebuie sa la furnizeze un Utilizator pentru crearea contului de Utilizator trebuie sa fie complete si corecte. 
Inregistrarea necesita o adresa de email valida. 
Utilizatorul poate sa aleaga o parola personala care trebuie pastrata secreta si nu trebuie dezvaluita tertilor.
In cazul in care informatiile furnizate in timpul crearii contului de Utilizator se modifica ulterior, Utilizatorul este obligat sa actualizeze prompt respectivele informatii continute in contul de Utilizator.
 
Confirmarea adresei de email. Acceptarea T&C
La trimiterea unui formular de creare de cont, cream un cont neconfirmat pe adresa de email introdusa in formular. 
Atunci cand Utilizatorul raspunde acestui mesaj, trimitem pe email catre o notificare ce contine un link catre mesajul primit. La accesarea acestui link utilizatorul are dreptul de a-si seta o parola proprie si de a citi Termenii si Conditiile de Utilizare si Politica de confidentialitate.  Doar daca este de acord cu acesti termeni Utilizatorul poate trece mai departe si astfel i se confirma contul.
 
Unicitatea contului
Fiecare Utilizator isi poate crea un singur cont de Utilizator pe Platforma FaraComision.ro. Este interzisa inregistrarea simultana a mai mult de un cont de Utilizator. Nu se permite eludarea acestei prevederi. Contul de Utilizator nu este transferabil.
 
Telefonul de contact
In contul meu se va introduce un telefon de contact care va fi preluat in mod automat la prima initiere a anuntului imobiliar. Modificarea ulterioara a numarului de telefon in contul meu nu va duce la o actualizare automata a informatiei in anunturile promovate.
Modificarea datelor de contact pentru un anunt deja existent se va face in fisa de anunt. Aceasta modificare va atrage dupa sine modificarea telefonului in Platformele de Imobiliare Partenere. 
 
Adresa de corespondenta
Este necesar furnizarea unei adrese de corespondenta valide care va fi utilizata in comunicarile si corespondenta ulterioara intre utilizator si furnizor.
 
Alocarea unei adrese de email pe domeniul @faracomision.ro
Adresa de email introdusa de utilizator la crearea de cont in Platforma de Imobiliare FaraComision.ro este posibil a fi deja utilizata in cadrul Platformelor de Imobiliare Partenere, fiind astfel necesara crearea unei adrese de email unice.
Fiecarui cont de utilizator i se aloca o adresa generica de email sub forma caracterealfanumerice@faracomision.ro, adresa care se va afisa si in Platformele Imobiliare Partenere.
Necesitatea crearii acestei adrese vine din conditionarile impuse de Platformele de Imobiliare Partenere care solicita unicitatea acesteia. 
 
Blocarea contului
In cazul in care Utilizatorul publica in mod repetat un Anunt fara a remedia problemele semnalate, Furnizorul isi rezerva dreptul de a bloca accesul Utilizatorului la Platforma de Imobiliare  in vederea postarii de noi Anunturi sau administrarii Anunturilor existente, pana la incetarea efectiva a contractului dintre parti.
 
Stergerea contului
Societatea isi rezerva dreptul de a sterge conturile de Utilizator care au fost inactive pentru o perioada de 12 luni.
Societatea isi rezerva dreptul de a sterge conturile de Utilizator a caror adresa de email nu a fost confirmata in interval de 30 de zile de la crearea contului. Confirmarea faptului ca adresa de email pe care a fost creat contul iti apartine se poate face accesand linkurile special introduse in emailurile prin care se anunta crearea contului si se cere confirmarea lui. Odata cu stergerea contului, se va sterge si tot continutul existent la acel moment in cont. Acest lucru poate insemna: informatii personale, anunturi salvate in cont, cautari salvate, anunturi platite pentru publicare pe site, dar nu numai. Fara o adresa de email valida si confirmata contul nu poate functiona la parametri optimi si in plus previne utilizarea adresei de email personale de catre persoane neautorizate.
REGULI PRIVIND ANUNTURILE IMOBILIARE
Obligativitatea furnizorului
Furnizorul are obligatia de a furniza un formular de inserare pentru anunturi, de a verifica completarea datelor minime necesare inserate prin intermediul formularului respectiv si de a asigura publicarea acestuia pe Platformele Imobiliare Partenere, in functie de tipul de pachet de servicii achizitionat, in perioda de timp convenita cu Utilizatorul.
 
Aspecte generale legate de continutul anuntului
Utilizatorii au obligatia de a furniza informatii complete si corecte in ceea ce priveste proprietatea promovata. Este interzisa introducerea la anunturi, de informatii incorecte sau care genereaza confuzie, in special in ceea ce priveste starea juridica si tehnica, parametrii legati de pretul si locatia obiectului Anuntului.
 
Anuntul nu poate incalca prevederile legale sau bunele moravuri prin formulare, continut, prezentare vizuala sau scopul urmarit. Este interzisa postarea de anunturi discriminatorii pe criteriul rasei, nationalitatii, limbii, religiei, sexului sau orientarii sexuale, etniei, categoriei sociale, convingerilor, varstei, dizabititatilor, bolilor cronice necontagioase, infectarii HIV, apartenetei la o categorie defavorizata sau oricaror alte situatii asimilabile.
Nu se admit anunturi cu continut ilegal, imoral, sau care nu au legatura cu tematica sitului.
Nu se admit cuvinte obscene sau orice anunturi care ar putea leza interesele sau imaginea unei persoane fizice/juridice.
 
Informatiile obligatorii ale anuntului
In timpul procesului de completare a anunturilor, Utilizatorul trebuie sa completeze campurile obligatorii, iar in masura in care cunoaste informatiile suplimentare cerute prin formularul de introducere sa completeze cat mai explicit aceste campuri. Exemplificativ dar nu limitativ, se prezinta mai jos campurile necesar a fi introduse:
·      Titlu anunt 
·      Descriere (minim 150 caractere)
·      3 poze 
·      Pretultrebuie exprimat la valoarea cu TVA, fara a include alte taxe sau impozite
·      Etc
 
Imaginile asociate anuntului 
Anunturile pot fi ilustrate cu fotografii. Utilizatorul se obliga sa insereze in bazele de date ale platformei FaraComision.ro si a platformelor partenere numai acele fotografii pe care este autorizat sa le utilizeze fara restrictii si care nu sunt grevate de drepturi ale unor terti - in special de drepturi de proprietate intelectuala ale unor terti. 
Fotografiile utilizate nu trebuie sa induca in eroare si trebuie sa reflecte starea actuala a proprietatii oferite in anunt. Introducerea de imagini poate reprezenta un factor determinant in procesul de vanzare/inchiriere. Este interzisa folosirea de imagini care nu are legatura cu proprietatea. 
Este interzisa folosirea de imagini care prezinta insemne (watermark, sigla, denumire sau altele) ale unor platforme / agentii imobiliare. 
Este interzisa introducerea unei imagini de mai multe ori (imagini duplicat).
In acelasi timp, platformele partenere pot include pe oricare dintre fotografiile care prezinta imobilul un filigran cu denumirea platformei, cu scopul de a asigura fotografia respectiva impotriva utilizarii ei neautorizate de catre o terta entitate.
 
Telefonul de contact afisat in anunt
In anunt se va prelua automat telefonul de contact din contul meu, la crearea acestuia. Modificarea ulterioara a numarului de telefon in contul meu nu va duce la o actualizare automata a informatiei in anunturile promovate.
Modificarea datelor de contact pentru un anunt deja existent se va face in fisa de anunt. Aceasta modificare va atrage dupa sine modificarea telefonului in Platformele de Imobiliare Partenere.
 
Linkuri si referinte externe 
In general nu este permisa intr-un anunt includerea de legaturi spre pagini web externe sau spre alte surse externe de informatii. Legaturile in acest sens se refera si la pagini web neactivate (URL-uri) si parti ale acestora. 
Utilizatorul se va asigura ca niciun anunt publicat nu va contine: acte de concurenta neloiala, link-uri catre prestatori de servicii sau catre website-uri ale unor terti, oferte pentru bunuri sau servicii a caror vanzare sau prestare este ilegala, date cu caracter personal care identifica sau pot conduce la identificarea unei persoane in lipsa acordului expres al acesteia, virusi sau alte tipuri de fisiere, coduri sau programe menite sa intrerupa, distruga sau sa limiteze functionalitatea oricaror componente software sau hardware, adrese de e-mail inselatoare sau inexistente.
In plus, nu este permisa includerea in anunturi a asa-numitelor numere ale liniilor telefonice (servicii cu valoare adaugata), care, atunci cand sunt apelate, au drept rezultat taxe telefonice mai ridicate pentru apelanti.
Anunturile care contravin celor de mai sus nu vor fi publicate/vor fi sterse din baza de date accesibila celorlalti Utilizatori.
 
Modificarea anuntului
Modificarile aduse continutului unui anunt sunt gratuite si pot fi efectuate de ori cate ori este nevoie de catre Utilizator. Totusi, unele Platforme Imobiliare partenere pot aduce limitari in ceea ce priveste numarul maxim de modificari zilnice admise. Spre exemplu, Platforma HomeZZ / LaJumate.ro limiteaza la maxim 10 actualizari pe zi pe o proprietate
Nu este permisa modificarea campurilor care definesc in mod unic anuntul. Aceste campuri sunt evidentiate printr-un icon specific care indica blocarea campului.
Ca urmare a constatarii nerespectarii regulilor din acesti Termeni si Conditii de catre oricare dintre Anunturile publicate pe Platforma de Imobiliare, operatorii Furnizorului vor avea dreptul, in functie de situatia concreta, de la caz la caz: fie sa modifice partial Anuntul si sa indrepte erorile sau inadvertentele constatate, in masura in care acest lucru este posibil, astfel incat sa se evite stergerea Anuntului respectiv, fie sa intrerupa continuitatea publicarii Anuntului prin refuzarea lui. Refuzarea Anuntului inseamna dezactivarea postarii acestuia pe Platformele de Imobiliare Partenere.
 
Stergerea anuntului
Un anunt poate fi oricand sters (daca a expirat sau nu a fost niciodata activat) sau oprit de la afisare de catre Utilizator. 
Pentru a face cautarea proprietatilor cat mai interesanta si mai plina de succes, furnizorul depune toate eforturile pentru actualizarea bazelor sale de date. De aceea, Utilizatorii trebuie sa stearga anunturile de indata ce proprietatea din oferta a fost vanduta/inchiriata, sau daca nu mai este disponibila din alte motive.
Furnizorul poate sterge anunturile daca acestea incalca acest set de Termeni si Conditii (in special a prevederilor expuse in Sectiunea 7), drepturile unor terti prin continutul sau prin modul lor de prezentare, sau orice prevederi legale aplicabile.
Furnizorul poate restrictiona in mod final si definitiv accesul unui Utilizator la Platforma de Imobiliare daca acesta a incalcat in mod repetat prezentele Termeni si Conditii sau daca a facut acest lucru in circumstante deosebit de grave, sau daca exista alte motive importante.
Atunci cand accesul unui Utilizator este restrictionat, acesta nu mai poate utiliza pagina Platformei de Imobiliare si nu mai poate inregistra un nou cont de Utilizator.
Utilizatorii pot oricand denunta unilateral contractul de utilizare. In acest scop, un Utilizator poate solicita stergerea contului de Utilizator oricand.
Societatea poate denunta unilateral contractul de utilizare oricand, cu un preaviz de denuntare unilaterala de 15 zile. Dreptul de restrictionare a accesului ramane neafectat.
 
Dreptul de proprietate intelecturala
Orice material postat pe Platformele de Imobiliare Partenere de Utilizator (in orice format) poate fi supus moderarii inainte sau dupa upload.
Utilizatorul este de acord cu transmiterea anunturilor publicate pe Portalulurile de Imobiliare si catre site-urile afliliate acestora pentru a beneficia de o expunere mai mare. In acest scop Utilizatorul isi da acordul cu privire la transmiterea textului public al anuntului, a fotografiilor atasate la anunt cat si a datelor de contact publicate pe anuntul respectiv.
Furnizorul si Partenerii nu poate controla modul in care anunturile sunt afisate pe site-urile afiliate, dar va face eforturi in asigurarea unei expuneri cat mai mari.
Platformele Imobiliare Partenere promoveaza prin diverse modalitati anunturile inserate de utilizatori, in special prin includerea acestora in alte pagini web sau in alte medii online si imprimate precum si prin publicitatea efectuata prin referiri la aceste anunturi in diverse e-mailuri. Prin aceasta, utilizatorul consimte la traducerea anunturilor sale in acest scop pentru medii straine.
PROMOVAREA ANUNTURILOR IN PORTALURILE IMOBILIARE PARTENERE
Activarea  promovarii
Activarea promovarii in portalurile deimobiliare partenere se face din contul meu, din fisa anuntului de proprietate, prin apasarea butonului de activeaza promovarea. 
Desi depunem eforturi sustinute pentru a verifica publicarea in mod automat, verificarea de catre client este necesar a fi efectuata.
 
Termenul de publicare in portaluri
Afisarea anuntului platit in Portalurile Imobiliare Partenere incepe la minim 10 minute dupa ce s-a finalizat operatia de activare a anuntului de catre Utilizator, in functie de specificul fiecarei platforme. 
 
HomeZZ / LaJumate.ro
Pozele apar in portal cu o decalare de timp de pana la 30 de minute. Viteza de aparitie a pozelor si implicit a proprietatii Dvs in portal, nu este influentata de Faracomision.ro.  Acest lucru se datoreaza vitezei de procesare a datelor de catre HomeZZ si LaJumate.ro 
 
Titirez.ro
Aparitia proprietatii in portal poate dura pana la 30 de min. Acest lucru se datoreaza vitezei cu care portalul Titirez proceseaza datele primite.
 
Datele de contact afisate in Portalurile Imobiliare Partenere
In Portalurile partenere vor fi afisate urmatoarele date de contact:
-       Nume si premune 
-       Telefon 
-       Email unic pe domeniul @faracomision.ro
 
Durata de valabilitate a promovarii
Valabilitatea anuntului este de principiu de 30 de zile calendaristice, dar se reflecta cu exactitate in pagina de preturi. Valabilitatea optiunilor speciale de promovare sunt specificate in pagina de preturi.
Durata de valabilitate a anuntului incepe imediat ce anuntul a fost afisat in Portalurile de Imobilare Partenere. La expirarea duratei de valabilitate amintite, anuntul va fi sters din bazele de date publice ale Portalurilor Imobiliare Partenere si va fi pastrat doar in contul utilizatorului. 
 
Retragerea de la promovare a unui anunt
Retragerea anuntului de catre Utilizator in decursul perioadei de valabilitate a promovarii se poate face de catre Utilizator, prin activarea butonului specific din contul meu
Peioada de promovare nu se prelungeste cu perioada de inactivare a anuntului. 
Utilizatorul se obliga sa retraga de la promovare anuntul in cazul in care bunul imobil  a fost vandut sau inchiriat.
 
Prelungirea promovarii
Perioada si maniera de promovare a unui Anunt se prelungeste in momentul in care Utilizatorul achita un nou pachet de servicii de tranzactionare sau de promovare imobiliara.

Alegerea unui pachet superior de promovare
Alegerea unui pachet superior de promovare in perioada de timp in care pachetul existent utilizat este valabil nu permite returnarea banilor pentru perioada de timp valabila pana la expirarea acestuia.

Afisarea in portaluri 
Datorita unor limitari tehnologice ale platformelor partenere este posibil ca la prezentarea proprietatii in portaluri sa fie prezent si denumirea "Fara Comision" sau calitatea proprietarului sa fie prezentata ca si "consultanta imobiliar".
MESAJELE PRIMITE DIN PORTALURILE IMOBILIARE PARTENERE
Primirea mesajelor 
In perioada in care un anunt este salvat si promovarea activata in contul utilizatorului, acesta va primi emailuri si/sau sms-uri de informare/notificare de confirmare a statusului anuntului si emailuri de la vizitatorii interesati de proprietatea promovata prin intermediul formularului de contact afisat in pagina de detalii a anuntului, in speta catre email unic pe domeniul @faracomision.ro
 
Mesajele transmise de pe portalurile de imobiliare partenere catre aceasta adresa de email se vor directiona in mod automat catre adresa de  email a utilizatorului declarata la inregistrarea contului.
 
Comunicarea cu potentialii vizitatori interesati
Continuarea prin mijloace electronice (email) a conversatiei cu emitentii mesajelor se va realiza in afara Platformei de Imobiliare, Utilizatorul folosind in aces scop adresa pesonala de email.
SERVICII CONEXE
Raportul de evaluare al proprietatii 
Raportul de evaluare al proprietatii se realizeaza intr-o maniera automata, pe baza datelor introduse de utilizator la momentul definirii initiale a anuntului in Portalul de Imobiliare.
Raportul de evaluare este pus la dispozitie gratuit.
Momentan raportul de evaluare se poate genera doar pentru Apartamente, pentru orasele resedinta de judet si un numar limitat de orase limitrofe.
Generarea raportului de evaluarea proprietatii se realizeaza o singura data, la prima activare a proprietatii in portaluri. Orice modificare ulterioara a datelor de proprietate, nu va aduce dupa sine o noua generare de raport de evaluare.
Timpul mediu de generare a acestui raport este de 60 de minute.
 
Fotografii si Video de prezentare 
Acestea vor fi realizate de catre un Furnizor partener. Utilizatorul va primit datele de contact ale Furnizorului partener, urmand a stabili de comun detaliile pentru prestarea serviciilor. Obligativitatea Furnizorului partener este aceea de a realiza materialele si de a le pune la dispozitia Utilizatorului.
Urcarea fotografiilor si a anuntului video de prezentare in anuntul imobiliar din Platforma de Imobiliare cade in sarcina Utilizatorului.
 
Materiale de publicitate tiparite
Fluturasii de prezentare si Bannerul de proprietate se realizeaza de catre Furnizor, avand la baza formate predefinite, ale caror modele sunt prezentate in Platforma de Imobiliare. Furnizorul se obliga sa le transmita la adresa de contact a Utilizatorului.
Distributia sau montajul de banner se realizeaza de catre Utilizator.
 
Descrierea proprietatii
Textul de descriere al proprietatii se va realiza de catre Furnizor si va fi pus la dispozitia Utilizatorului. 
Cade in sarcina Utilizatorului actualizarea acestuia in cadrul anuntului imobiliar.
 
Verificarea documentelor de proprietate
Verificarea documentelor de vanzare este o activitate cu caracter consultativ, realizata de catre un consultant imobiliar si are ca scop identificarea unor posibile aspecte neconforme majore care ar impiedica realizarea tranzactiei.
Aceasta activitate nu se va echivala cu un audit juridic al actelor de proprietate. Furnizorul nu garanteaza sub nici o forma ca la finalul verificarii documentelor de proprietate va identifica toate elementele care ar putea impiedica realizarea tranzactiei.
GARANTII
Utilizatorul poate folosi Platforma de Imobiliare si Platformele Partenere de Imobiliare si functiile acestora numai in limitele stadiului actual al tehnologiei. Acestea nu sunt garantate ca fiind fara erori si si utilizatorul accepta folosirea lor „asa cum sunt”.
Furnizorul si platformele partenere isi rezerva dreptul de a restrictiona temporar posibilitatile de inserare si de accesare a anunturilor, daca acest lucru este necesar datorita limitelor de capacitate, in scopul mentinerii sigurantei si a integritatii serverelor sau pentru implementarea masurilor tehnice si daca aceasta serveste unei executari corecte si corespunzatoare, sau imbunatatite, a prestatiilor contractuale datorate (lucrari de intretinere).
In special, prin motive tehnice se intelege ca anunturile activate nu pot fi accesate sau pot fi accesate doar limitat (erori inopinate ale sistemelor)
RASPUNDEREA PARTILOR
Raspunderea
Este raspunderea integrala a Utilizatorului ca orice Anunt postat de acesta sa nu incalce prevederile legii si regulile prevazute in acesti Termeni si Conditii Generale. De asemenea, Utilizatorul este singurul responsabil de conformitatea continutului Anuntului cu starea de fapt si juridica reala a bunului imobil obiect al Anuntului.
Furnizorul si Platformele Imobiliare Partenere nu vor avea nicio raspundere pentru continutul Anunturilor, pentru comportamentul Utilizatorilor si/sau al cocontractantilor sau colaboratorilor acestora si pentru corectitudinea sau acuratetea Anunturilor formulate.
In toate cazurile, raspunderea Furnizorului pentru neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a Serviciilor este limitata la valoarea sumelor platite efectiv de Utilizator ca si contravaloare a prestarii Serviciilor. Aceasta clauza a fost acceptata expres de catre Utilizator.
 
Raspunderea pentru continutul anunturilor 
Utilizatorul este singurul responsabil pentru continutul anunturilor. Furnizorul si Platformele Imobiliare Partenere  nu verifica anunturile in ceea ce priveste corectitudinea sau caracterul complet. Furnizorul nu garanteaza pentru corectitudinea sau caracterul complet al anunturilor.
Furnizorul si partenerii sai exclud orice garantie si raspundere pentru conformitatea anunturilor cu prevederile legale.
Societea exclude in special orice garantie sau raspundere care deriva din faptul ca contractele de vanzare-cumparare negociate sau incheiate pe baza anunturilor publicate pe Platforma de Imobiliare nu sunt valabile in conformitate cu legislatia aplicabila, sau au drept rezultat dezavantaje juridice sau economice pentru una sau ambele parti ale contractului de vanzare-cumparare.
 
Clauza de exonerare de raspundere
Utilizatorul elibereaza Furnizorul si Partenerii sai de orice pretentii ale unor terti impotriva lor datorita incalcarii drepturilor lor de catre anuntul utilizatorului sau de catre orice alta utilizare a paginii web de catre utilizator. Prin aceasta, utilizatorul isi asuma si obligatia de suportare a cheltuielilor necesare pentru apararea drepturilor acestora, inclusiv orice taxe judiciare si legale. Aceasta regula nu se aplica daca si in masura in care utilizatorul nu este responsabil pentru incalcarea drepturilor.
RECLAMATII
Utilizatorul are dreptul sa reclame executarea necorespunzatoare de catre Furnizor a Serviciilor intr-un termen de 7 zile de la postarea Anuntului.
Reclamatiile vor fi comunicate catre Furnizor prin intermediul formularului de contact disponibil pe Platforma de Imobiliare sau in scris la adresa sediului Furnizorului.
Reclamatiile vor fi analizate in cel mult 5 zile lucratoare de la data primirii lor
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE SI DE PROTECTIE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Noua lege a Uniunii Europene referitoare la protecția datelor cu caracter personal, GDPR (“General Data Protection Regulation”) a intrat în vigoare pe 25 Mai 2016 a  început  să-și producă efectele începând cu 25 Mai 2018. Această lege reprezintă cea mai mare schimbare în domeniul protecției datelor cu caracter personal din ultimii 20 de ani și are obiective care trec mult peste simpla protecție a spațiului privat.

Protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal este importantă pentru noi, prin urmare, acordăm o atenție deosebită protejării vieții private a vizitatorilor care accesează site-ul www.romanian.realestate, precum și a celor ale căror date cu caracter personal ne-au fost furnizate de o terță parte, sau la care am avut acces dintr-o altă sursă, în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din data de 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (denumit în continuare “GDPR”).

Vă rugăm să acordați o atenție deosebită lecturării următoarei Politici  de Confidențialitate și Protecția Datelor (denumită în continuare “PCPD”) pentru a înțelege modul în care vor fi tratate informațiile dumneavoastră ("date personale”).

PCPD explică practicile FREEDOM GROUP NETWORK SRL (în continuare denumită “Freedom Group”), referitoare la aplicarea prevederilor GDPR, precum și drepturile de care beneficiați cu privire la modul în care informațiile dumneavoastră sunt prelucrate de către FREEDOM GROUP NETWORK SRL.

Prelucrarea datelor cu caracter personal efectuată de FREEDOM GROUP NETWORK SRL se va realiza întotdeauna în conformitate cu prevederile GDPR, precum și cu reglementările privind protecția datelor cu caracter personal, specifice fiecărei țări în care FREEDOM GROUP NETWORK SRL operează.

Prin PCPD, FREEDOM GROUP NETWORK SRL dorește să informeze persoanele vizate cu privire la natura datelor cu caracter personal pe care le colectăm și le procesăm, precum și cu privire la scopurile prelucrării. În plus, persoanele vizate sunt informate prin intermediul PCPD și cu privire la drepturile de care beneficiază.

CINE SUNTEM?

Suntem FREEDOM GROUP NETWORK S.R.L., Freedom Group Network SRL, Sediu: Sos.Nicolae Titulescu nr.64, sector 1, Bucuresti, Cod Inregistrare Fiscala: RO.13899538, Nr. ord.registru com./an: J40/4997/2001, telefon: 0371.302.900 / 0729.101.102, email:info@romanian.realestate. Avem ca domeniu principal de activitate, “Agenţii imobiliare”, cod CAEN 6831, iar reprezentantul nostru legal este administratorul, Bădescu Octavian.

CE SUNT DATELE CU CARACTER PERSONAL?

"Date personale" înseamnă orice informație sau informații care vă pot identifica direct (de exemplu, numele dumneavoastră) sau indirect (de exemplu, prin intermediul datelor pseudonime, cum ar fi un număr de identificare unic). Aceasta înseamnă că datele personale includ lucruri precum adresa de e-mail, domiciliul, telefonul mobil, numele de utilizator, fotografiile de profil, preferințele personale și obiceiurile de cumpărături, conținutul generat de utilizatori, informațiile financiare și informațiile privind situația financiară. Acesta ar putea include și identificatori numerici unici, cum ar fi adresa IP a computerului dumneavoastră sau adresa MAC a dispozitivului dumneavoastră mobil, precum și modulele cookie.

CE ÎNSEAMNĂ PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL?

“Prelucrarea” înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.

CARE SUNT DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL PE CARE LE PRELUCRĂM?

Datele dvs. cu caracter personal care vor fi prelucrate sunt următoarele: nume, prenume, domiciliu/ reședință, serie și nr. carte de identitate, stare civilă, CNP, vârstă, cetățenie, data nașterii, număr de telefon și e-mail, date care rezultă din actele de proprietate (inclusiv din istoricul proprietăților, precum și din extrasele de Carte Funciară aferente imobilelor proprietate personală).

OPERATOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL

Operatorul de date cu caracter personal (denumit în continuare “operatorul”) este FREEDOM GROUP NETWORK S.R.L.

PRINCIPII PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR

FREEDOM GROUP NETWORK S.R.L. se obligă să respecte principiile de protecție a datelor cu caracter personal (denumite în continuare „Principiile”) prevăzute de GDPR, pentru a se asigura că toate datele sunt:
    1. Prelucrate în mod corect, legal și transparent;
    2. Colectate în scopuri specificate, explicite și legitime;
    3.  Adecvate, relevante și limitate în raport cu scopurile pentru care sunt prelucrate;
    4.  Corecte și actualizate;
    5.  Păstrate într-o formă care nu permite identificarea persoanelor vizate mai mult timp  decât este necesar în raport de scopul prelucrării;
    6.  Procesate în conformitate cu drepturile persoanei vizate, într-un mod care să asigure o securitate adecvată a prelucrării, astfel încât datele să fie integre, confidențiale și disponibile.
TEMEIUL ȘI SCOPURILE PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

    1. În scopul încheierii și executării contractelor - Conform art. 6 alin. 1 lit. b) din GDPR, pot fi prelucrate date personale în scopul încheierii sau executării contractului. Pentru a putea să vă oferim produsele și serviciile noastre, este nevoie să prelucrăm date cu caracter personal care vă aparțin.
    2. În scopul îndeplinirii unor obligații legale - Conform art. 6 alin. 1 lit. c) din GDPR, pot fi prelucrate date personale în scopul îndeplinirii unor obligații legale. Solicităm o serie de date personale, inclusiv, în anumite situații, codul numeric personal, în scopul de a ne îndeplini obligațiile impuse de către autoritățile fiscale în legătură cu facturarea și raportările către autoritățile fiscale.
    3. În scop de marketing - Conform art. 6 alin. 1 lit. a) din GDPR, pot fi prelucrate date personale dacă persoana vizată și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice. Astfel, în anumite situații, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi utilizate cu scopul de a vă transmite mesaje de marketing, oferte, știri, viitoare campanii, invitații la diverse evenimente.
    4. În scopul îndeplinirii obiectului nostru de activitate - Conform art. 6 alin. 1 lit. a) din GDPR, pot fi prelucrate date personale dacă persoana vizată și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice. Astfel, vă putem contacta sau putem transmite datele dumneavoastră cu caracter personal în scopul realizării obiectului nostru de activitate. Vă vom contacta ori de câte ori vom considera că un imobil se potrivește calităților cerute/ adresate online de dvs. și vom transmite datele dumneavoastră cu caracter personal, respectiv cele conținute în actul de proprietate și cartea dumneavoastră de identitate respectivului proprietar al imobilului. În cazul în care doriți să vindeți/ închiriați un imobil proprietate personal, vă vom contacta ori de câte ori considerăm că avem o persoană care întrunește criteriile stabilite de dvs. Vor exista situații în care vom transmite datele dumneavoastră cu caracter personal persoanelor care ar putea cumpăra/ închiria imobilul proprietatea dvs. personală.

PROCESAREA FORMULARULUI DE CONTACT
                         
FREEDOM GROUP NETWORK SRL va folosi informațiile pe care le furnizați în secțiunea corespunzătoare de contact, existentă pe site, exclusiv cu scopul de a procesa solicitarea dumneavoastră.
Prin furnizarea oricăror date cu caracter personal prin intermediul site-ului FREEDOM GROUP NETWORK SRL, înțelegeți și sunteți de acord că datele dumneavoastră vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile PCPD a FREEDOM GROUP NETWORK SRL.
Vă rugăm să aveți în vedere faptul că pentru a putea procesa solicitările dumneavoastră transmise în secțiunea de contact a site-ului, este posibil ca, în anumite circumstanțe, să avem obligația de a divulga datele dumneavoastră partenerilor cu care FREEDOM GROUP NETWORK SRL colaborează și/ sau altor terți furnizori de servicii ai FREEDOM GROUP NETWORK SRL.
Cu toate acestea, FREEDOM GROUP NETWORK SRL a adoptat măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea transferului de date, precum și prelucrarea în conformitate cu cerințele GDPR a datelor dumneavoastră de către entitățile menționate anterior.
FREEDOM GROUP NETWORK SRL se obligă să nu prelucreze datele cu caracter personal furnizate în alt scop decât acela pentru care au fost transmise, cu excepția situațiilor în care există consimțământul dumneavoastră expres pentru a le utiliza și în alte scopuri.
De asemenea, este posibil ca FREEDOM GROUP NETWORK SRL să aibă acces și la alte date cu caracter personal prin stabilirea de către dvs. a unei legături cu FREEDOM GROUP NETWORK SRL, prin prelucrarea datelor comunicate în urma conversațiilor telefonice, conversații e-mail, prezentarea la sediul nostru în vederea obținerii de informații, etc.
Prin contactarea FREEDOM GROUP NETWORK SRL în oricare mod stipulat mai sus sau oricare altă metodă care presupune o comunicare mijlocită sau nemijlocită între dvs. și FREEDOM GROUP NETWORK SRL, înțelegeți și sunteți de acord că datele dumneavoastră vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile PCPD a FREEDOM GROUP NETWORK SRL.

NEWSLETTER

Dacă v-ați abonat în secțiunea de Newsletter FREEDOM GROUP NETWORK SRL, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi utilizate cu scopul exclusiv de a vă transmite informări cu conținut de marketing, despre produsele, serviciile și/sau promoțiile desfășurate de către FREEDOM GROUP NETWORK SRL într-o anumita perioada.
Datele dumneavoastră cu caracter personal urmează a fi șterse de îndată, atunci când anulați abonamentul din secțiunea de Newsletter a FREEDOM GROUP NETWORK SRL.
Vă puteți dezabona în orice moment prin intermediul link-ului atașat Newsletter-ului primit sau printr-o solicitare scrisă adresată Responsabilului cu protecția datelor al FREEDOM GROUP NETWORK SRL.
FREEDOM GROUP NETWORK SRL își rezervă dreptul de a selecționa persoanele cărora le va trimite newslettere și/sau alerte cât si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client care și-a exprimat anterior consimțământul de a primi newslettere și/sau alerte, fără nici un angajament ulterior din partea FREEDOM GROUP NETWORK SRL, sau a vreunei notificări prealabile a acestuia.

DIVULGAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL CĂTRE TERȚI

Datele cu caracter personal prelucrate de către FREEDOM GROUP NETWORK SRL vor putea fi divulgate și/ sau transferate către terți doar în situația în care există consimțământul dumneavoastră expres pentru a proceda în acest sens, cu excepția situațiilor în care există o obligație legală/ contractuală pentru FREEDOM GROUP NETWORK SRL de a proceda în acest mod.
FREEDOM GROUP NETWORK SRL va transmite datele dumneavoastră cu caracter personal proprietarilor imobilelor care se potrivesc calităților adresate de dvs. și vom transmite datele dumneavoastră unor posibili cumpărători/ chiriași pentru imobilul dvs.
Vă rugăm să aveți în vedere faptul că este posibil ca în anumite circumstanțe să avem obligația de a divulga datele dumneavoastră cu caracter personal, partenerilor cu care FREEDOM GROUP NETWORK SRL colaborează și/ sau altor terți furnizori de servicii ai FREEDOM GROUP NETWORK SRL.

PRELUCRAREA DATELOR DE CĂTRE TERȚI, ALTE SITE-URI ȘI SPONSORI

Site-ul FREEDOM GROUP NETWORK SRL poate conține, la un moment dat, link-uri de acces către alte site-uri ale căror politici de prelucrare a datelor pot fi diferite de cele ale FREEDOM GROUP NETWORK SRL.
Vă rugăm să aveți în vedere și să consultați politicile privind protecția datelor cu caracter personal ale celorlalte site-uri, FREEDOM GROUP NETWORK SRL neasumându-și responsabilitatea cu privire la informațiile trimise sau colectate de aceste terțe părți.

PRELUCRARE AUTOMATĂ DE DATE COOKIE

Site-ul FREEDOM GROUP NETWORK SRL folosește identificatori de tip Cookie. În acest sens puteți consulta Politica noastră de Cookie, disponibilă pe site, și vă puteți exercita dreptul de a dezactiva Cookies, astfel cum este mai jos precizat.

PERIOADA STOCĂRII DATELOR

FREEDOM GROUP NETWORK SRL poate păstra datele prelucrate pentru diferite perioade de timp, apreciate ca fiind rezonabile, în conformitate cu scopurile indicate anterior. Păstrăm datele dumneavoastră numai pentru perioada necesară pentru atingerea scopului pentru care deținem datele, pentru a satisface nevoile dumneavoastră sau pentru a ne îndeplini obligațiile impuse de lege.
Pentru a ști cât timp pot fi păstrate datele dumneavoastră, folosim următoarele criterii:
    1. Atunci când achiziționați drepturi de proprietate prin intermediul societății noastre, precum și servicii de închiriere, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata relației noastre contractuale;
 
    2. În cazul în care participați la o ofertă promoțională, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata ofertei promoționale;
 
    3. În cazul în care ne contactați pentru o întrebare, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata necesară procesării întrebărilor dvs., dar nu mai mult de 10 ani de la ultima corespondență trimisă;
 
    4. În cazul în care creați un cont, păstrăm datele dumneavoastră personale până când solicitați să le ștergem sau după o perioadă de inactivitate (fără o interacțiune activă cu noi). În acest sens, menționăm că datele prelucrate pentru acest scop vor fi șterse la 5  ani după ultima interacțiune cu utilizatorul contului (ca de exemplu, login in contul dumneavoastră);
 
    5. În cazul în care v-ați oferit consimțământul pentru marketing, păstrăm datele dumneavoastră personale până când vă dezabonați sau solicitați să le ștergem sau după o perioadă de inactivitate (fără o interacțiune activă cu mărcile noastre) definite în conformitate cu reglementările și îndrumările locale. În acest sens, menționăm că datele stocate în bazele noastre de date pentru scopul comunicărilor de marketing direct sunt șterse din evidențele acestor baze de date la 10 ani de ultima interacțiune cu dumneavoastră;
 
    6. În cazul în care modulele cookie sunt stocate pe computer, le păstrăm atâta timp cât este necesar pentru ca acestea să își atingă scopurile (de exemplu, pe durata unei sesiuni pentru cookie-urile de coș de cumpărături sau cookie-urile pentru ID-uri de sesiune) și pentru o perioadă definită în conformitate cu reglementările și îndrumările locale. În acest sens, menționăm că datele prelucrate prin modulele cookies folosite pentru a furniza publicitate comportamentală online, pentru a ne personaliza serviciile pentru dumneavoastră și pentru a permite distribuirea conținutului nostru pe site-uri de socializare (butoane de distribuire destinate afișării site-ului), vor fi păstrate pentru o perioadă de maxim 5 ani de la colectarea acestora, în baza consimțământului dumneavoastră.

DREPTURILE PERSOANELOR VIZATE

În conformitate cu GDPR, aveți o serie de drepturi cu privire la datele personale pe care FREEDOM GROUP NETWORK SRL le prelucrează:
    1. Dreptul de acces la datele prelucrare- Aveți dreptul de a accesa datele personale pe care le deținem. Prima furnizare de informații se va face fără a percepe niciun fel de taxă. Dacă veți mai avea nevoie de copii ale informațiilor deja furnizate, este posibil să percepem o taxă rezonabilă ținând cont de costurile administrative de furnizare a informațiilor. Solicitările vădit neîntemeiate, excesive sau repetate pot să nu primească un răspuns.
    2. Dreptul la rectificarea datelor- Aveți dreptul să cereți ca Datele dumneavoastră să fie rectificate dacă sunt inexacte sau învechite și/ sau să le completați dacă acestea sunt incomplete. Dacă aveți un cont, poate fi mai ușor să vă corectați propriile date prin intermediul funcției "Contul meu”.
    3. Dreptul la ștergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”)- În unele cazuri, aveți dreptul de a obține ștergerea sau distrugerea Datelor dumneavoastră. Acesta nu este un drept absolut, deoarece uneori s-ar putea să fim forțați să păstrăm Datele dumneavoastră din motive legale sau juridice.
    4. Dreptul la restricționarea prelucrării- Aveți dreptul să solicitați restricționarea procesării Datelor dumneavoastră. Acest lucru înseamnă că prelucrarea Datelor dumneavoastră este limitată, astfel încât să putem păstra Datele, dar să nu le utilizăm sau să le procesăm. Acest drept se aplică în circumstanțe specifice prevăzute de Regulamentul general privind protecția datelor, și anume:
    • exactitatea Datelor este contestată de persoana vizată (adică de dumneavoastră), pentru o perioadă care permite operatorului (adică FREEDOM GROUP NETWORK SRL) să verifice corectitudinea Datelor;
    • prelucrarea este ilegală și persoana vizată (adică dumneavoastră) se opune ștergerii Datelor și solicită restricția de utilizare a acestora;
    • operatorul (de exemplu, FREEDOM GROUP NETWORK SRL) nu mai are nevoie de Date pentru prelucrare, dar acestea sunt solicitate de persoana vizată (adică de dumneavoastră) pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale;
    • persoana vizată (adică dumneavoastră) a ridicat obiecții procesării bazată pe motive legitime din partea operatorului (în acest caz FREEDOM GROUP NETWORK SRL) în temeiul verificării dacă motivele legitime ale operatorului (FREEDOM GROUP NETWORK SRL) depășesc pe cele ale persoanei vizate (adică dumneavoastră).
    5. Dreptul la portabilitatea datelor- Aveți dreptul să mutați, să copiați sau să transferați datele care vă interesează din baza noastră de date într-o alta. Acest lucru se aplică numai datelor pe care le-ați furnizat, atunci când procesarea se bazează pe consimțământul dumneavoastră sau pe baza unui contract și este implementată prin mijloace automate.
    6. Dreptul de opoziție- Vă puteți opune în orice moment prelucrării datelor dumneavoastră atunci când o astfel de prelucrare se bazează pe un interes legitim.
    7. Dreptul de a retrage consimțământul în orice moment- Vă puteți retrage consimțământul în ceea ce privește prelucrarea datelor dumneavoastră atunci când o astfel de procesare se bazează pe consimțământ. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.
    8. Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere competentă- Aveți dreptul să depuneți o plângere în fața autorității de protecție a datelor din țara dumneavoastră de reședință sau de domiciliu pentru a contesta practicile de protecție a datelor oferite de FREEDOM GROUP NETWORK SRL.
    9. Dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră în scopuri de marketing direct- Vă puteți dezabona sau renunța la comunicarea noastră de marketing direct în orice moment. Este mai ușor să faceți acest lucru dând clic pe linkul "dezabonare" în orice e-mail sau comunicare pe care vi le trimitem.
    10. Dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră de către noi atunci când desfășurăm acțiuni în interes public sau în interesele legitime proprii sau ale unui terț- Vă puteți opune în orice moment prelucrării datelor dumneavoastră atunci când o astfel de prelucrare se bazează pe un interes legitim.
    11. Dreptul de a dezactiva Cookies- aveți dreptul să dezactivați modulele cookie. Setările din browser-ele de Internet sunt de obicei programate în mod implicit pentru a accepta modulele cookie, dar puteți să le reglați ușor modificând setările browser ului. Multe module cookie sunt utilizate pentru a spori gradul de utilizare sau funcționalitate a site-urilor web / aplicațiilor; prin urmare, dezactivarea modulelor cookie vă poate împiedica să utilizați anumite părți ale site-urilor sau aplicațiilor noastre, așa cum este detaliat în tabelul Cookie relevant. Dacă doriți să restricționați sau să blocați toate cookie-urile stabilite de site-urile web / aplicațiile noastre (care vă pot împiedica să utilizați anumite părți ale site-ului) sau orice alte site-uri / aplicații, puteți face acest lucru prin setările browserului. Funcția Ajutor din browserul dumneavoastră vă va spune cum. Pentru mai multe informații, consultați următoarele linkuri: http://www.aboutcookies.org/;
Vă puteți exercita oricare dintre aceste drepturi în ceea ce privește datele personale pe care FREEDOM GROUP NETWORK SRL le prelucrează prin adresarea unei simple cereri către DPO-ul FREEDOM GROUP NETWORK SRL. Într-o astfel de situație este foarte posibil să solicităm o dovadă a identității dumneavoastră.

SOLICITĂRI JURIDICE

Accesăm, păstrăm și oferim informațiile dumneavoastră autorităților de reglementare, factorilor de aplicare a legii sau altor entități:
    1. Ca răspuns la o solicitare de natură juridică, atunci când considerăm, cu bună-credință, că legea ne impune acest lucru. De asemenea, este posibil să răspundem la solicitări de natură juridică atunci când considerăm, cu bună-credință, că răspunsul impus de legile din jurisdicția respectivă afectează utilizatorii din acea jurisdicție și este conform cu standardele recunoscute la nivel internațional.
    2. Atunci când considerăm, cu bună credință, că este necesar pentru: a detecta, a preveni și a răspunde la acte de fraudă, utilizarea neautorizată a oricărui material care ne aparține, încălcări ale condițiilor sau politicilor noastre sau alte activități dăunătoare sau ilegale, pentru a ne proteja pe noi (inclusiv drepturile, bunurile sau materialele noastre), pe dumneavoastră și pe alții, inclusiv în cadrul investigațiilor sau al anchetelor autorităților de reglementare sau pentru a preveni decesul sau vătămarea corporală iminentă. De exemplu, dacă este relevant, furnizăm informații către și primim informații de la terți parteneri despre fiabilitatea contului dumneavoastră, pentru a preveni frauda, abuzul și alte activități dăunătoare în cadrul și în afara materialelor noastre.
Informațiile pe care le primim despre dumneavoastră pot fi accesate și stocate o perioadă mai lungă de timp atunci când fac obiectul unei solicitări de natură juridică sau unei obligații legale, al unei anchete guvernamentale, sau al unor investigații privind posibile încălcări ale condițiilor sau politicilor noastre, sau în alte cazuri pentru a preveni prejudiciile.

RELAȚIILE CU ALȚI OPERATORI

În funcție de context, s-ar putea să ne găsim în situația necesității absolute de a oferi informații la un nivel mai înalt, atât global, cât și intern sau extern, partenerilor noștri și celor cu care facem transfer de date cu respectarea GDPR, în virtutea asigurării oferirii unor servicii cât mai profesionale cu putință. Informațiile controlate de FREEDOM GROUP NETWORK SRL ar putea fi transferate, transmise sau stocate și prelucrate în UE sau în alte țări decât țara în care locuiți, în scopurile descrise în această politică. Aceste transferuri de date sunt necesare pentru a putea furniza servicii la cel mai înalt nivel, precum și a continua să vă furnizăm materialele noastre la cel mai bun nivel profesional. Utilizăm clauze contractuale standard aprobate de Comisia Europeană și ne bazăm pe deciziile privind caracterul adecvat emise de Comisia Europeană cu privire la anumite țări, după caz, în ceea ce privește transferurile de date din SEE către Statele Unite și către alte țări.

SECURITATEA PRELUCRĂRII

FREEDOM GROUP NETWORK SRL a adoptat măsuri tehnice și organizatorice de prelucrare a datelor, actualizate în conformitate cu cerințele GDPR, cu scopul de a proteja datele dumneavoastră cu caracter personal împotriva oricăror acțiuni de acces neautorizat, utilizare necorespunzătoare sau divulgare, modificare neautorizată, distrugere sau pierdere accidentală. Toți angajații și colaboratorii FREEDOM GROUP NETWORK SRL, precum și orice terțe părți care acționează în numele și pe seama FREEDOM GROUP NETWORK SRL sunt obligați să respecte confidențialitatea informațiilor dumneavoastră și cerințele GDPR, în conformitate cu prevederile PCPD.

EXONERARE DE RĂSPUNDERE

Site-ul FREEDOM GROUP NETWORK SRL poate conține legături către alte site-uri și/sau alte pagini web care nu sunt proprietatea FREEDOM GROUP NETWORK SRL.
FREEDOM GROUP NETWORK SRL nu își asumă nicio responsabilitate cu privire la conținutul acestor site-uri și, prin urmare, nu va putea fi ținută răspunzătoare pentru conținutul, publicitatea, bunurile, serviciile, software-ul, informațiile sau alte materiale disponibile pe sau prin intermediul acestor site-uri. FREEDOM GROUP NETWORK SRL nu va fi responsabilă de pierderea datelor cu caracter personal, de orice efecte negative asupra datelor personale ale vizitatorilor sau de alte daune morale și/ sau patrimoniale cauzate de accesul la respectivele site-uri.

ACTUALIZAREA POLITICII DE PROTECȚIE ȘI PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că prezenta Politică poate face obiectul unor modificări periodice de conținut, prin actualizarea site-ului FREEDOM GROUP NETWORK SRL.

Cum vă vom anunța despre modificările aduse acestei Politici?

Vă vom trimite o notificare înainte de a aduce orice modificări acestei Politici și vă vom oferi posibilitatea să consultați PCPD revizuit înainte de a alege să continuați să utilizați materialele noastre.

Vă rugăm să nu continuați să utilizați site-ul FREEDOM GROUP NETWORK SRL dacă nu sunteți de acord cu astfel de modificări. De asemenea, vă recomandăm să verificați această pagină pentru orice actualizare.

Termenii PCPD se interpretează în conformitate cu legislația aplicabilă.

CONTACT

Dacă aveți întrebări sau preocupări cu privire la modul în care tratăm și folosim datele dumneavoastră cu caracter personal sau doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile dumneavoastră, vă rugăm să ne scrieți la office@freedomgroup.ro